با برگزار کنندگان اجتماعات تبلیغات انتخاباتی برخورد می شود

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل تاکید کرد با برگزاری اجتماعات تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برخورد می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۵۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
با برگزار کنندگان اجتماعات تبلیغات انتخاباتی برخورد می شود

به گزارش استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: برپایی اجتماعات برای تبلیغات علاوه بر غیرقانونی بودن به دلیل عدم مراعات زمان تبلیغات، به شیوع بیماری کرونا نیز می‌انجامد.

او بیان کرد: مردم لازم است علاوه بر توجه به پرهیز از شرکت در اجتماعات تبلیغاتی، دورهمی‌های خانوادگی نیز برگزار نکنند.

استاندار اردبیل به افزایش مبتلایان و بیماران بستری در بیمارستان‌ها اشاره کرد و افزود: بیشترین علت ابتلای بیماران کرونایی برگزاری دورهمی‌های خانوادگی اعم از مجالس ختم و عروسی و دید و بازدید‌های عید بوده است.

بهنام جو با بیان اینکه ۳۲۴ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند، تصریح کرد: تعداد بستری‌ها در ۱۰ روز گذشته ۱۳۰ نفر بود که به دلیل بی توجهی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری به بیش از دو برابر رسیده است.

او با بیان اینکه نقش انسان در کنترل ابتلا به این ویروس ۸۰ درصد است، گفت: تنها راهکار ارائه شده برای پیشگیری از ابتلا، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری است که در صورت توجه به این نکته سلامت فرد حفظ خواهد شد.

استاندار اردبیل از اعمال محدودیت‌ها در تردد، برگزاری جلسات و حضور کارمندان در ادارات خبر داد و افزود: برگزاری جلسات با ۲۰ نفر به بالا ممنوع بوده و ورود و خروج خودرو‌های غیربومی و بومی به اردبیل ممنوع است.

بهنام جو در پایان خواستار مراقبت از افراد و گروه‌های دارای بیماری زمینه‌ای برای کاهش تعداد مبتلایان و جلوگیری از ازدحام در بیمارستان‌ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار