یاسوج قرمز شد

یاسوج (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از قرمز شدن وضعیت کرونایی سه شهر و نارنجی شدن وضعیت پنج شهر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
یاسوج قرمز شد

پرویز یزدان‌پناه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند و ۵ شهر باشت، چرام، لنده، بهمئی و دنا در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی اظهار کرد: با این شرایط طبق قانون باید شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که تازه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است دو هفته تعطیل شود و هیچ مراسمی انجام نشود تا طی این مدت به ثبات برسیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: در صورتی که رعایت پروتکل‌ها ۱۰۰ درصد اجرا نشود و مردم بصورت ۱۰۰ درصد ماسک نزنند با مبتلایان، بستری ها و تلفات کرونایی زیادی مواجه می شویم.

یزدان‌پناه تصریح کرد: از مردم انتظار داریم در هیچ تجمعی حضور پیدا نکنند و حتی در سطح شهر و خیابانها نروند، حتما ماسک بزنند، در بازار و مکان‌های شلوغ و سر بسته حضور پیدا نکنند و از غذاهای بیرون استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه با این وضعیت بیشتر ادارات باید تعطیل و برای کارمندان ادارات دورکاری اعمال شود، ادامه داد: تمام مراکز شلوغ و پرتردد شهرهای قرمز و نارنجی استان کهگیلویه و بویراحمد باید طی تعطیل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار