در سراوان روی می‌دهد

افتتاح سومین اورژانس هوایی سیستان و بلوچستان به زودی

زاهدان (پانا) - رئیس اداره اورژانس هوایی کشور اعلام کرد به‌زودی یک بالگرد آمبولانس هوایی با همکاری هوانیروز و مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی به پایگاه اورژانس هوایی سراوان تخصیص خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۱۷۵۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سومین اورژانس هوایی سیستان و بلوچستان به زودی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمد سرور، در بازدید از محل جانمایی پایگاه اورژانس هوایی در شهرستان سراوان گفت: وجود اورژانس هوایی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن دقت شود، چرا که نقش بسیار موثر و مهمی در نجات جان بیماران به خصوص بیمارانی که در روستاهای با مسافت زیاد و صعب العبور زندگی می کنند دارد و با استفاده از این امکان می توان جان بسیاری از بیمارانی که به‌دلیل مشکلات جاده ای و اتلاف وقت از دست می‌رود را نجات داد.

وی ادامه داد: وضعیت جانمایی پایگاه اورژانس هوایی در وضعیت بسیار مطلوبی است و به‌زودی یک بالگرد آمبولانس هوایی با همکاری هوانیروز و مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی در جهت رفاه شهروندان سراوان به این پایگاه تخصیص خواهد یافت.

وی ادامه داد: با راه اندازی اورژانس هوایی شهرستان سراوان تعداد کل پایگاه های اورژانس هوایی در سطح کشور به 49 پایگاه می رسد، که خدمت رسانی به مردم منطقه را در راستای عدالت در خدمات فوریتهای پزشکی در کل کشور را در پی خواهد داشت.

گفتنی است با راه اندازی این پایگاه اورژانس، تعداد کل پایگاه های اورژانس هوایی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به 2 پایگاه و در سطح استان به 3 پایگاه می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار