رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:

نقش پررنگ خیران در توسعه فرهنگ نیکوکاری در جامعه

تهران (پانا)- رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در آئین افتتاح آموزشگاه شهید‌فخری‌زاده و مدرسه خیّری زنده یاد موجانی در پاکدشت عنوان کرد نام‌گذاری مدارس به نام شهیدان والامقام نیز با هدف زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و از‌خود‌گذشتگی است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نقش پررنگ خیران در توسعه فرهنگ نیکوکاری در جامعه

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در این مراسم ضمن تقدیر از خیّر نیکوکار پروژه «سیدهادی موجانی»، دست اندرکاران و مسئولانی که با جدیت اهتمام کردند که در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها تسریع شود، گفت: خیران علاوه بر مشارکت در ساخت مدرسه موجب تقویت فرهنگ نیکوکاری و روحیه ایثار در جامعه می‌شوند از این رو نقش پرورشی خیران را پررنگ‌تر می‌دانیم.

او با اشاره به اینکه مدرسه خیری زنده‌یاد موجانی جزو آن دسته از پروژه‌هایی بود که به صورت نیمه‌تمام رها شده بود افزود: با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته توانستیم تمام پروژه‌های نیمه‌کاره را تعیین تکلیف کنیم و با تامین اعتبارات دولتی بخشی از آنها تکمیل شده و به بهره برداری رسیدند.

رخشانی مهر در خصوص اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور یادآور شد: این رقم در سال 1396، حدود 480‌میلیارد تومان بود که با نظر مثبت و حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی به 8600‌میلیارد تومان در بودجه 1400 رسیده است که انشاالله همچون سه سال گذشته به صورت صددرصدی تخصیص خواهد یافت.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین با گرامیداشت نام و یاد دانشمند شهید‌«محسن فخری‌زاده» تاکید کرد: به عنوان بخشی از آموزش و پرورش توجه به رویکردهای پرورشی و گسترش فرهنگ ایثار و کار نیک را مدنظر داشته‌ایم و مدارسی به نام این شهید بزرگوار در سراسر کشور نام‌گذاری شد. همچنین در این راستا 100 فضای آموزشی نوساز نیز به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزیّن شده است که بیانگر توجه به مسائل پرورشی و فرهنگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار