حاجی میرزایی: مسئولان تعلیم و تربیت به نماز اهتمام ویژه داشته باشند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش نماز را شاهکار خلقت و زیباترین شکل پیوند خالق و مخلوق عنوان کرد و گفت که نماز ماموریت و همه دیانت ماست که باید به عنوان مسئولان تعلیم و تربیت به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۱۷۵۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: مسئولان تعلیم و تربیت به نماز اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، محسن حاجی میرزایی پیش از ظهر امروز در ادامه سفر خود به دارالعباده با حضور در اختتامیه بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز یکی از واقعیت قابل مشاهده در جامعه بشری را تفاوت بین فرهنگ‌ها دانست و اظهار کرد: همه داشته‌های انسانها محصول نظام یادگیری است و هر کس به اندازه توان خود از منابع می‌آموزد.

وی با اشاره به نقش یادگیری در توسعه اجتماعی افزود: انسان ها با یادگیری آگاه می‌شوند و این امر به مدد معلم که اولین آنها خداوند متعال است محقق می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: نماز را شاهکار خلقت و زیباترین شکل پیوند خالق و مخلوق است و همچنین نماز ماموریت و همه دیانت ماست که باید به عنوان مسئولان تعلیم و تربیت به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه وظیفه معلمان در نظام تعلیم و تربیت را حائز اهمیت دانست و گفت: ما نباید از مسئولیت خود غافل شویم و برای این که بتوانیم وظیفه خود را به نحوه احسنت انجام دهیم باید اهل ذکر باشیم.

حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نماز را یکی از مهمترین ابزارهای هدایت بشریت به سمت تعالی عنوان و تصریح کرد: حقیقت نماز در ذکر خداست و یاد خداوند متعال تضمین کننده دوری از گناه است.

وی در پایان ذکر را یکی از موثرترین راهکارهای تقویت یادگیری دانست و بیان کرد: حقیقت پیشرفت جامعه اسلامی نماز است و این مهم به عنوان معراج مومن و اوج گرفتن تمام قابلیت انسان‌های مومن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار