افزایش ۶۴ درصدی کمک‌های مردم نیکوکار در استان اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل عنوان کرد کمک‌های خیران اردبیلی در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ با افزایش ۶۴ درصدی روبه‌رو بوده است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۶۴ درصدی کمک‌های مردم نیکوکار در استان اردبیل

به گزارش اداره کل کمیته امداد اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان ضمن قدردانی از کمک‌های مردم نیکوکار استان اردبیل به خانوار بی‌بضاعت جامعه، گفت: کمیته امداد به تنهایی و بدون کمک‌های مردمی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز‌های اساسی مددجویان باشد که همواره مردم خیر استان با کمک‌های خود نشاط و شادابی را به اقشار آسیب‌پذیر هدیه می‌کنند.

او با اعلام اینکه اردبیلی‌های نیکوکار در سال ۱۳۹۹ حدود ۸۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر افراد نیازمند استان کمک کرده‌اند، بیان کرد: در دورانی که به خاطر شیوع ویروس کرونا بسیاری از خانواده‌ها دچار وضعیت نامناسب اقتصادی شده‌اند، مردم خیر استان نه‌تن‌ها نیازمندان جامعه را فراموش نکرده‌اند بلکه به کمک‌های خود نیز افزوده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه کمک‌های مردم خیر اردبیل در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ رشد ۶۴ درصدی داشته است، افزود: افزایش کمک‌های مردم ولایت‌مدار اردبیل برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است که مردم را به همدلی، مواسات و کمک مومنانه دعوت کردند.

دشتی به کمک ۱۳ میلیارد تومانی اردبیلی‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی به «جشن نیکوکاری» اشاره کرد و گفت: در جشن نیکوکاری سال ۱۳۹۹ که با شعار «عیدی برای همه» برگزار شد شاهد رشد ۸۷ درصدی نسبت به مدت مشابه خود در سال ۱۳۹۸ بودیم.

او با بیان اینکه کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در اسرع وقت بین تمامی خانوار تحت حمایت توزیع شد، افزود: هم‌اکنون ۴۲ هزار خانوار در قالب ۸۵ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند که رسیدگی به مشکلات آن‌ها یاری همگانی را می‌طلبد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خصوص جشن نیکوکاری و لزوم کمک‌رسانی به افراد نیازمند در خطبه‌های نماز جمعه سال گذشته، بیان کرد: کمال تشکر و قدردانی از امام جمعه اردبیل داریم که با فرمایشات خود دلگرمی وصف‌ناپذیری را به اقشار محروم جامعه هدیه کردند و موجب همبستگی آحاد مختلف مردم برای یاری‌رسانی به فقرا و مستمندان شدند.

دشتی با بیان اینکه صداوسیما، سپاه و بسیج، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان به صورت ویژه‌ای وارد بحث «جشن نیکوکاری» شدند، گفت: سایر دستگاه‌های اجرایی نیز هم‌سو با کمیته امداد گام‌های موثری را برای رسیدگی به امور فقرا و محرومان جامعه برداشتند که از اقدامات آن‌ها نیز قدردانی می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار