رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه:

برگزاری هرگونه مراسم تجمعی در شهرستان عسلویه ممنوع است

بوشهر(پانا)- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت با توجه به شرایط کرونایی برگزاری هرگونه مراسم تجمعی در شهرستان عسلویه ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هرگونه مراسم تجمعی در شهرستان عسلویه ممنوع است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، جاسم زارعی اظهار کرد: شرایط ایجاد شده در کل کشور و شهرستان حاصل عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی و برگزاری مراسم عزا، عقد، عروسی و دورهمی خانوادگی و دوستانه در ویلا باغ‌ها و منازل در ایام تعطیلات نوروزی است.
زارعی گفت: انتظار داریم در موج خطرناک چهارم تمام دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه و جماعات، بسیج، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، شرکت‌ها، شهرداران، دهیاران، فعالان اجتماعی، رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در کنار مدافعین سلامت در بیمارستان‌ها، مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت، بیش از پیش به فرهنگ‌سازی و اقناع سازی عمومی در زمینه رعایت کامل قرنطینه مبتلایان و افراد مشکوک، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و عدم شرکت در مراسمات بپردازند.
این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: از همکاری خوب فرماندار و معاونین، داستان و بخشداران و نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی در زمینه احضار و اخذ تعهد از متولیان مراسمات عقد و عروسی در شهرها و روستاها و افرادی که در وضعیت زرد شهرستان قبل از برگزاری مراسم با شبکه بهداشت و مراجع قضایی هماهنگ کرده و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به‌طور کامل اجرا کرده‌اند، قدردانی می‌کنم.
وی تأکید کرد: به علت نارنجی شدن وضعیت شهرستان عسلویه فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ که توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان در فضای مجازی منتشر شده است، از جمله موارد زیر ممنوع اعلام‌شده و در صورت مشاهده قطعاً توسط مراجع قانونی ذیربط برخورد خواهد شد.
تالارها، ویلا باغ‌ها و محل‌های تجمع اعم از عقد و عروسی، عزا یا دورهمی، نمازهای جمعه مساجد، نمازهای جماعت یومیه، مراسم و آئین‌های مذهبی و ...حداقل تا دو هفته آینده ممنوع است.
فعالیت مدارس، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و... ممنوع است.
کلیه کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مراکز عرضه مواد دخانی و... ملزم به تعطیلی هستند.
دبیر ستاد مدیریت کرونای شهرستان عسلویه اعلام کرد: این محدودیت‌ها تا زمان تغییر وضعیت (بهتر شدن) برقرار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار