واکنش عجیب و غیرقابل پیش‌بینی AFC به پیشنهاد غیرحرفه‌ای عربستانی‌ها

تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیشنهاد سه تیم عربستانی میزبان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 درباره برگزاری این رقابت‌ها واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
واکنش عجیب و غیرقابل پیش‌بینی AFC به پیشنهاد غیرحرفه‌ای عربستانی‌ها

در حالی که تنها چند روز تا آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 زمان باقی مانده است، رسانه‌های عربستانی از پیشنهاد عجیب سه تیم فوتبال این کشور به کنفدراسیون فوتبال آسیا و ارسال پاسخ کوتاه AFC به آنها خبر داده‌اند.

بنابر خبری که رسانه‌های عربستانی منتشر کرده‌اند، سه باشگاه الهلال، الاهلی و النصر عربستان که میزبان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند، با ارسال درخواستی عجیب از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته‌اند به این تیم‌ها مجوز بدهد تا بازیکنان و اعضا این سه تیم بتوانند بر خلاف سایر تیم‌های حاضر در عربستان، بدون محدودیت از هتل و قرنطینه خارج شوند و آزادانه به کمپ باشگاهی خود رفت و آمد داشته باشند.

اما کنفدراسیون فوتبال آسیا که طی سال‌های اخیر همکاری همه جانبه‌ای با عربستانی‌ها داشته است اینبار به شکلی عجیب و غیر قابل پیش‌بینی به پیشنهاد عربستانی‌ها واکنش منفی نشان داده و اعلام کرده است که تیم‌های این کشور هم باید تابع پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا 2021 باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار