معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

روند آموزش مجازی تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد

اصفهان ( پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد با توجه به شیوع کرونا در مناطق نارنجی و قرمز ممنوعیت آموزش حضوری بر اساس مصوبات ستاد کرونا همچنان ادامه دارد و در این مناطق به‌صورت مجازی و غیرحضوری تدریس آغاز شده است، در مناطق آبی و زرد هم آموزش‌ها مطابق روال گذشته ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
روند آموزش مجازی تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، لیلا سادات ابطحی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص ارائه آموزش‌های مجازی دانش‌آموزان بعد از تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: روند آموزش مجازی از ۱۴ فروردین شروع شده است، در ۲ هفته تعطیلات نوروزی ارائه آموزش‌های مجازی دانش‌آموزان تعطیل بود و دانش‌آموزان ابتدایی در نوروز داستان‌خوانی و داستان‌گویی را به‌صورت اختیاری انجام دادند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع اپیدمی کرونا در مناطق نارنجی و قرمز ممنوعیت آموزش حضوری بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را داریم و امکان ارائه آموزش‌های حضوری در این مناطق وجود ندارد، بر همین اساس تدریس به‌صورت مجازی و غیرحضوری آغاز شده است، در مناطق آبی و زرد هم مطابق روال گذشته برنامه‌ها ادامه دارد.

ابطحی تصریح کرد: کودکان دوره ابتدایی در حساس‌ترین زمان سنی هستند، باید با کودک به‌صورت اصولی و بر اساس روحیه کودکی برخورد شود، والدین و معلمان باید با توجه به فرصت رشدی که کودکان دارند، اطلاعات و هدف‌های موردنظر را برای آنها به کار بگیرند تا به رشد مطلوب خود دست پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه بسیاری از والدین این نکته را در نظر نمی‌گیرند و در حال حاضر ارتباطات بین مدرسه، والدین و دانش‌آموزان مانند گذشته نیست، معلمان از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا والدین را آموزش داده و در جریان موارد بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار