کاهش ۶۰ درصدی رعایت دستورالعملهای بهداشتی در اهر

تبریز(پانا) - فرماندار شهرستان اهر از کاهش ۶۰ درصدی رعایت دستورالعملهای بهداشتی و استفاده از ماسک در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کاهش ۶۰ درصدی رعایت دستورالعملهای بهداشتی در اهر

رسول خدابخش در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونای اهر افزود: در راستای نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف؛ ۴۱۲ واحد صنفی اخطاریه گرفتند و ۲۹ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

وی افزایش آمار بستری و مبتلایان به کرونا را در شهرستان اهر نگران‌کننده دانست و گفت: متأسفانه آمار بستری بیماران کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر به ۶۰ نفر افزایش یافته است که از این تعداد حال ۱۵ بیمار کرونایی وخیم بوده و ۴ نفر زیر دستگاه تنفس مصنوعی هستند.

وی با بیان ۲۹ درصد مبتلایان جدید به کرونا در شهرستان اهر طی سه هفته گذشته؛ میهمانان و مسافران نوروزی هستند، ادامه داد: ۱۰ درصد از مجموع مسافران و میهمانان نوروزی، به دلیل وخامت حال و نیازمندی به خدمات درمانی در بخش‌های کرونایی بیمارستان باقرالعلوم اهر بستری شدند.

وی از آماده‌باش بخش‌های بیمارستان باقرالعلوم اهر در مواجهه با پیک چهارم شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: ۲ بخش مراقبت از بیماران کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر در حال تکمیل بوده و با توجه به افزایش آمار ابتلا و بستری؛ بخش سوم نیز مجدداً آماده پذیرش بیماران کرونایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار