هرگونه تخلف در صفحات مجازی با پیگرد قانونی روبرو می شود<br>

کرج (پاتا)- بدون شک برای اینکه هرفردی بتواند بافضای مجازی ارتباط برقرار کند باید به برخی قانون ها و شرایط این فضا آگاه باشد قانون هایی که باید پیرو اخلاق پسندیده و دوری از قبح باشند را باید رعایت کنند.<br>

کد مطلب: ۱۱۷۵۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
هرگونه تخلف در صفحات مجازی با پیگرد قانونی روبرو می شود<br>

برخی از افراد رفتارهای ناپسندی را در فضای مجازی ترویج میکنند.که پلیس فتا همیشه در صدد است تا متخلفین را به مراجع قانونی معرفی کند.
دادستان استان البرز نیز در همین زمینه و فعالیت صفحات مجازی توسط اشخاص اظهاراتی داشتند که در طی چند روز اخیر در استان البرز ،یک گروه که در فضای مجازی منجر به تخلف شده بودند به پلیس فتا فراخوانده شده و کانال این گروه متخلف توسط نیروی انتظامی استان البرز مسدود شد.
طبق گفته های حسین مددی دادستان البرز، یکی از مصوبات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات برعهده پلیس فتا و نیروهای انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی است که در رصد دقیق شبکه های مجازی هستند.
که در این روزها با مدارس مجازی دستگاه ها باید بیشتر از فعالیت صفحات مجازی ،کانالها و گروه‌ها اطلاع داشته باشند.
بنابراین دانش آموزان نیز از پیروی این صفحات و گروه‌ها بپرهیزند زیرا که فضای مجازی یک فضای همگانی است و برای این افراد ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد.
دانش آموزان در سن های گوناگون باید استفاده درستی از فضای مجازی داشته باشند و همچنین بهتر است افراد کوچکتر تحت نظارت اولیای خود از این فضای مجازی بهتر عمل کنند‌
به گفته دادستان البرز باتوجه به اینکه در راستای انتخابات شوراهای شهرو و روستا قرار داریم و تعداد مشخصی از نامزد های انتخاباتی تایید صلاحیت شده اند و شروع به تبلیغ و اطلاع رسانی برنامه های خود از طریق شبکه های مجازی کرده‌اند برخی از صفحات مجازی دست به تخریب رقبا و حاشیه سازی میزنند که با آنها برخورد می کنیم .
این افراد با تخریب رقیب نامزد انتخاباتی مورد نظر خود میخواهند به هدفشان برسند اما چنانچه قصد تشویش اذهان عمومی و بردن حیثیت داوطلبان را داشته باشند با پیگرد قانونی روبرو میشوند.

خبرنگار ؛ مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار