در اولین پویش هر هفته الف -ب- ایران در ۱۴۰۰ ؛

فردا؛ ۵۲۵ میلیارد طرح برق‌رسانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان شمالی خبر داد در اولین پویش هر هفته الف-ب- ایران در سال جاری که فردا سه شنبه هفدهم فروردین ماه انجام می‌شود، ۵۲۵ میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال پروژه شبکه توزیع برق این استان با دستور وزیر نیرو و در قالب ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۵۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ ۵۲۵ میلیارد طرح برق‌رسانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

به گزارش ایرنا، علیرضا صبوری افزود: همزمان با این پویش طرح احداث ۶۰ کیلومتر شبکه توزیع ، نصب ۹۹ دستگاه پست هوایی و زمینی با هدف تامین برق متقاضیان و افزایش ظرفیت شبکه با حجم سرمایه گذاری ۱۷۷ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال، اصلاح و بهینه سازی ۵۰ کیلومتر شبکه توزیع ، تقویت ۱۰ دستگاه پست توزیع در راستای رشد و تاب آوری شبکه با اعتبار ۶۶ میلیارد و ۵۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: همچنین نصب و جایابی بهینه ۴۸ دستگاه تجهیزات قطع کننده هوشمند شبکه فشار متوسط برای افزایش قدرت مانور و اطمینان شبکه توزیع فشار سرمایه گذاری ۵۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و نصب ۴۱ هزار دستگاه چراغ خیابانی LED با صرف اعتبار۲۹۷میلیارد ریال به منظور ارتقاء کیفیت روشنایی معابر شهری به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: در مجموع در نخستین پویش هر هفته الف- ب- ایران در سال جاری ۴۷۰ پروژه مرتبط با هفت شرکت های توزیع برق منطقه پنج کشور با دستور وزیر نیرو با اعتبار حدود هزار میلیارد ریال افتتاح می شود.
به گفته وی افتتاح این طرح ها به میزبانی شرکت توزیع برق استان خراسان شمالی از محل دیسپاچینگ این شرکت انجام خواهد شد.

طبق برنامه ریزی در پایان این پویش از خدمات شرکت توزیع برق این استان شمالشرق کشور به دلیل کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های کلیدی شرکت توزیع برق ایران تقدیر می شود. شرکت برق خراسان شمالی ۳۵۳ هزار و ۶۹۸ مشترک دارد که ۸۴ درصد مشترکان در بخش خانگی و مابقی نیز در بخش خدمات، صنعت، کشاورزی و سایر مصارف هستند و ضریب نفوذ برق در این استان به 99.9 درصد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار