شهرکرد قرمز شد

شهرکرد (پانا) - براساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهر های تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۷۵۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شهرکرد قرمز شد

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به روند افزایشی آمار مبتلایان به کرونا گفت: بیشتر مبتلایان بستری و مراجعین سرپایی فعلی نتیجه تراکم های قبل از عید نوروز است و باید به این آمار در آینده نزدیک، تعداد کسانی که در دید و بازدید ها گرفتار شده اند اضافه شود. بدتر از این موج، چرخش بیماری در بین کسانی است که به مسافرت رفته اند و در بازگشت، ویروس را به همراه خود آورده و به اطرافیان، خانواده و در محیط های کاری به دیگران منتقل می نمایند.

سید علی درخشان ادامه داد: وضعیت شهرستان‌های بروجن و شهرکرد، قرمز و شهرستان‌های فارسان، کیار، سامان، بن و لردگان، نارنجی و وضعیت شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و خانمیرزا، زرد اعلام شده است.

وی، با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۳۹ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شده است، افزود: هم اکنون ۲۷۸ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۱۱ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

درخشان همچنین با ابراز تاسف از اینکه طی شبانه روز گذشته ۵ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است، افزود: مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۸۱۶ نفر رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار