استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

احداث کمپ تیم های ملی فوتبال در استان

شهرکرد -(پانا) استاندار چهارمحال و بختیاری از احداث کمپ تیم های ملی فوتبال در استان با هدف توسعه ورزش فوتبال خبر داد و گفت احداث این کمپ می‌تواند زمینه استعدادیابی و توسعه ورزش فوتبال در استان را به همراه داشته باشد .

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
احداث کمپ تیم های ملی فوتبال در استان

اقبال عباسی در پیرو مذاکره با شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال کشور اظهار کرد : ظرفیت های بسیاری برای توسعه ورزش فوتبال در چهارمحال و بختیاری به علت شرایط خاص جغرافیایی و اب و هوایی وجود دارد .

او افزود : چهارمحال و بختیاری به علت ارتفاع بالا از سطح دریا می تواند محل مناسبی برای انجام تمرینات ورزشی گوناگون به ویژه فوتبال باشد .

وی همچنین از احداث کمپ تیم های ملی فوتبال در استان خبرداد و گفت : دستورات لازم به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان و منابع طبیعی و اب منطقه ای برای امکان سنجی و شناسایی سه قطعه زمین مناسب برای احداث این کمپ در استان صادر شده است .

عباسی ادامه داد : با شناسایی مکان های مورد نظر و تایید کارشناسان فدراسیون فوتبال اقدامات بعدی برای احداث این کمپ انجام میشود .

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین خاطر نشان کرد: احداث این کمپ میتواند زمینه استعداد یابی و توسعه ورزش فوتبال در استان را به همراه داشته باشد و تیم های ورزشی نیز برای انجام تمرینات خود میتوانند از این ظرفیت بهره مند شوند .

خبرنگار دانش اموز : هانیه پورشیروانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار