مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

زمان ثبت‌نام پایه اول ابتدایی و پایه هفتم دوره متوسطه اول

اصفهان ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد ثبت‌نام پایه اول ابتدایی و پایه هفتم دوره متوسطه اول از نیمه اردیبهشت‌ماه آغاز خواهدشد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
زمان ثبت‌نام پایه اول ابتدایی و پایه هفتم دوره متوسطه اول

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با برنامه سلام اصفهان رادیو اصفهان در خصوص روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی آتی (1401 - 1400) اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی، ثبت‌نام پایه اول ابتدایی، پایه هفتم دوره متوسطه اول و پایه دهم دوره متوسطه دوم برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد، چرا که ثبت‌نام در میان‌پایه‌ها خود به خود انجام می‌شود و خانواده‌ها برای ثبت‌نام میان‌پایه‌ها دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی افزود: از سال قبل و با راه‌اندازی سامانه تأییدیه کدپستی، دیگر نیازی به حضور خانواده در مدرسه نبود و امسال نیز خانواده‌ها از طریق همین سامانه می‌توانند مدرسه نزدیک محل سکونت خود را برای تحصیل فرزندان انتخاب کنند تا ثبت‌نام به‌صورت خود به خود انجام شود، ضمن اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی و پایه هفتم دوره متوسطه اول از نیمه اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد. همچنین خانواده‌هایی که متقاضی ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس نمونه دولتی هستند باید از ۲۱ فروردین به سامانه azmon.mediu.ir مراجعه و در آزمون ورودی پایه دهم ثبت‌نام کنند تا روز جمعه ۱۸ تیرماه بتوانند در آزمون شرکت کنند.

اعتدادی تصریح کرد: دانش‌آموزان پایه هفتم دوره متوسطه اول و متقاضی تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان نیز از روز ۱۱ الی ۲۵ فروردین می‌توانند با مراجعه به سامانه azmon.mediu.ir در آزمون ثبت‌نام کنند تا مجوز حضور در آزمون روز پنجشنبه ۲۰ خرداد ساعت ۹ صبح برای آنها صادر شود. ضمن اینکه آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس سمپاد نیز روز جمعه ۲۱ خرداد برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به شرایط ثبت‌نام در پایه اول ابتدایی تأکیدکرد: آزمون ورودی در مدارس عادی برای پایه اول ابتدایی نداریم، اگر مدرسه‌ای آزمون برگزارکند تخلف است و خانواده‌ها درصورت مواجهه با چنین اتفاقی می‌توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش این موضوع را پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار