22فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا

تهران (پانا) - نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ۸ صبح امروز آغاز شد

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
22فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری تا یکشنبه ۲۲ فروردین ادامه دارد. این انتخابات قرار است در چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار شود.

داوطلبان می ­توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar)، یا از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) در انتخابات ثبت نام کنند.

داوطلبان همچنین می توانند از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره(Keshvar) و از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. ثبت نام باید با شماره تلفن همراهی انجام شود که شخص داوطلب، مالک آن باشد.

ارائه اصل گواهی عدم سوپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، اصل شناسنامه عکس دار و تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم و تصویر آن برای مردان، یک قطعه عکس ۴ × ۳ جدید برای ثبت نام الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار