معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

برگزاری آزمون شبه نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم استان به صورت غیرحضوری

سنندج(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری آزمون شبه نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم استان به صورت مجازی و غیرحضوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون شبه نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم استان به صورت غیرحضوری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مهدی نامدار صبح امروز در نشست ویدئو کنفرانس که با حضور معاونان آموزش متوسطه ، کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش دوره دوم متوسطه شهرستانها و مناطق تابعه استان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: آزمون شبه نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم استان از امروز دوشنبه 16 فروردین ماه آغاز و تا 31 فروردین 1400 ادامه خواهد داشت.

وی افزود : با توجه به تغییر وضعیت اکثر شهرستان های استان به نارنجی و بعضا قرمز از لحاظ شیوع بیماری کووید 19 و بنا بر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، این آزمون ها به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود.

نامدار با تاکید بر اهمیت و ضرورت برگزاری مطلوب این آزمون، ابراز امیدواری کرد با برگزاری این آزمون میانگین نمره نهایی استان حداقل یک نمره نسبت به سال تحصیلی گذشته ارتقا یابد.

همچنین در این نشست، کرمی نیاز رییس اداره آموزش دوره دوم متوسطه نظری استان به تشریح جزئیات و نحوه برگزاری آزمون شبه نهایی پرداخت و بر نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و دبیران جهت اجرای مطلوب و سالم آزمون، حفظ و نگهداری سوالات و تکمیل فرم های آزمون تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: مدارس پس از برگزاری آزمون شبه نهایی هم از لحاظ درصد حضور دانش آموزان در آزمون و هم از لحاظ میانگین نمرات رتبه بندی و از تعدادی از مدیران و دبیران برتر مدارس توسط اداره کل و مابقی توسط شهرستان ها و مناطق تقدیر خواهد شد.

گفتنی است آزمون های شبه نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم همانند امتحانات نوبت اول در شبکه دانش آموزی شاد و ... به صورت غیرحضوری برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار