درخشش دانش‌آموزان ناحیه یک ری در جشنواره مداد‌ آبی

شهرری(پانا)- دانش‌آموزان خبرنگار پانا ناحیه یک شهرری، در جشنواره خبرنویسی مداد آبی موفق به کسب مقام اول در رشته‌های خبرنویسی و عکس خبری شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۵۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان ناحیه یک ری در جشنواره مداد‌ آبی

جشنواره مداد آبی در محورهای گزارشگری خبری، مصاحبه خبری، خبرهای متنی و عکاسی با موضوعات درختکاری جشن تولد زمین، سپاس‌مربی و جشن‌عاطفه‌ها در سطح شهرستان‌های استان تهران برگزار شده است که در این میان دانش‌آموزان خبرنگار پانا ناحیه یک شهرری توانستند موفق به کسب مقام اول این جشنواره در دو بخش خبر متنی و عکس خبری شوند.

سمیه نیک‌‌‌فکر رابط خبرگزاری پانا آموزش و پرورش ناحیه یک ری اظهار کرد: شغل خبرنگاری با تمام شغل‌های دیگر متفاوت است در این شغل کهنگی دیده نمی‌شود بلکه هرروز آن پر از اتفاقات جدید و هیجان انگیز است که برای فرد خبرنگار نوعی تجربه به حساب می‌آید.

او با اشاره به اینکه کار خبرنگار انعکاس اخبار جامعه به افراد است افزود: کار خبرنگار انتشار اخبار صحیح و شفاف است، که یکی از بارزترین وظایف خبرنگاران می‌باشد یک خبرنگار باید از موثق بودن خبر اطمینان حاصل نماید و خبر را از منابع موثق تهیه کند.

نیک فکر با بیان اینکه سرعت در انتشار خبر می‌تواند از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای فرد خبرنگار باشد گفت:

سرعت درانتقال سریع خبر از دیگر ویژگی‌های اساسی خبر نویسی است

حساسیت کار اطلاع‌رسانی، نیاز مخاطبان و همچنین رقابت با رسانه‌ها و بسیاری از موارد دیگر بر ضرورت سرعت در کار خبر رسانی است.

او ضمن تشکر از سردبیر پانا آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: تمام دانش آموزان خبرنگار پانا ناحیه یک شهرری فعال،خلاق، کوشا و با استعداد هستند و به سبب موقعیت بسیار ارزشمندی که خبرگزاری پانا برای دانش‌آموزان ایجاد کرده است، که از همان ابتدا دوران مدرسه با افراد مختلف مصاحبه کنند تا به واسطه رویارویی با افراد مختلف اعتماد به نفس لازم در برابر مشکلات زندگی را پیدا و توانایی مقابله با آن را داشته باشند تا بر مشکلات پیروز شوند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار