مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی در اولین جلسه شورای معاونین:

اثر گذاری در حوزه کاری خودمان برای سال جدید در اولویت قرار دهیم

بیان جزئیات برگزاری کلاس های حضوری در سال ۱۴۰۰

بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی در اولین جلسه شورای معاونین گفت اثر گذاری در حوزه کاری خودمان برای سال جدید در اولویت قرار دهیم .

کد مطلب: ۱۱۷۵۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اثر گذاری در حوزه کاری خودمان برای سال جدید در اولویت قرار دهیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی مهدی مودی در اولین جلسه شورای معاونین ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: در سال گذشته افتخارات زیادی به همت کلیه همکاران سراسر استان کسب شد که از زحمات همه تقدیرو تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: حوزه ای که در سال گذشته افتخارات کشوری و یا ابتکار جدیدی را انجام داده اند مورد تقدیر قرار گیرند.

مودی افزود: برای سال جدید اثرگذاری در حوزه کاری خودمان را در اولویت قرار دهیم و برنامه کاری حوزه را تا پایان فروردین اعلام کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش افزود: تسویه حساب مالی تا پایان فروردین ، گرامیداشت هفته معلم ، آموزش و اتمام سال تحصیلی و ساماندهی نیروی انسانی در اولویت کاری بنده قرار دارد که در این راستا جلسات تخصصی برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ مطالبه گری آموزش های حضوری همراه با پروتکل بهداشتی حتی یک روز در هفته ترویج شود تا آموزش ویادگیری به بهترین صورت انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به جزئیات بازگشایی مدارس در سال 1400 گفت: در شهرهای نارنجی و قرمز کلاس های حضوری تشکیل نمی شود.

وی افزود: در شهرهای با وضعیت زرد و آبی، دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی و هنرستان ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حضور حداکثر 10 دانش آموز در هر کلاس می توانند به صورت اختیاری در کلاس های حضوری شرکت کنند.

وی تصریح کرد: آموزشگاه های زیر 50 نفر مجوز بازگشایی مدارس را دارند که بیشتر شامل مدارس روستایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار