استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۷۰ درصد مناطق زلزله زده شهر سی سخت آوار برداری شده است

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون ۷۰ درصد مناطق زلزله زده شهر سی سخت آوار برداری شده است عنوان کرد بر اساس جدول زمان بندی مقرر بود آواربرداری تا پایان فروردین ماه به اتمام برسد، که با همکاری مردم و تلاش می شود آواربرداری همه مناطق تا ۲۵ فروردین ماه به اتمام برسد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ درصد مناطق زلزله زده شهر سی سخت آوار برداری شده است

حسین کلانتری در نشست با اعضای ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان دنا گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان مصوب شد به واحد‌هایی که در موعد مقرر پیشرفت کاری بالای ۸۰ درصد داشته باشند با تایید استاندار و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اعتبارات لازم افزایش می یابد.

کلانتری افزود: مردم پس از صدور پروانه و دریافت مجوز با سرعت بخشیدن به ساخت و ساز‌ها از امتیاز ویژه معاون اول رئیس جمهور به مناطق زلزله زده استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع واحد‌های آسیب دیده از زلزله در شهرستان دنا هزار و ۵۰۰ واحد احداثی هستند و نیاز به بازسازی دارند بیان کرد: از این تعداد ۹۰۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و ۶۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی است.

کلانتری تعداد واحد‌های تعمیری شهری در این شهرستان را هزار و ۴۰۰ واحد و واحد‌های تعمیری روستایی را هم هزار و ۵۰۰ واحد اعلام کرد و گفت: از مجموع هزار و ۵۰۰ واحد احداثی مسکونی شهری و روستایی در شهرستان دنا تاکنون ۶۰۰ واحد آواربرداری شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون کار پی کنی ۱۲۰ واحد مسکونی شهری و ۴۰ واحد روستایی انجام شده است افزود: در خصوص تامین مصالح ساختمانی از جمله سیمان، آجر، میلگرد هیچ گونه مشکلی وجود نداریم و تاکنون ۳ هزار تن میلگرد به شهرستان دنا حمل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار