«تولید در مسیر آموزش» هدف از اجرای تبصره 75 هنرستانهاست

ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت تحقق تولید در مسیر آموزش هدف آموزش و پرورش از اجرای تبصره 75 هنرستانهاست.

کد مطلب: ۱۱۷۵۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
«تولید در مسیر آموزش» هدف از اجرای تبصره 75 هنرستانهاست

جلسه هماهنگی در خصوص رفع موانع عملیاتی شدن شیوه نامه بهبود کیفیت آموزش و افزایش بهره وری هنرستانها امروز در محل سالن شماره دو اداره کل برگزار شد.

«بابک حشمت» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: تلفیق آموزش با کارهای تولیدی گام بسیار مؤثری در جهت هرچه بیشتر کاربردی کردن، تعمیق و اصلاح آموزشها دارد.

وی با اشاره به اهداف تبصره ۷۵ هنرستانها گفت: اجرای سیاستهای کلی الگوی مصرف، ترویج کالاهای داخلی، همگام سازی تولید با آموزش، ایجاد فضای رقابتی در تولید، ارائه خدمات در هنرستانها و فراهم نمودن زمینه های لازم برای خود اشتغالی از اهداف این طرح است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: به ثمر رسیدن تولیدات دانش آموزان در هنرستانها، منجر به ترغیب و ایجاد انگیزه برای اشتغال مواد در جامعه خواهد شد.

وی با اذعان به اینکه تحقق تبصره ۷۵در هنرستانها دغدغه مهم آموزش متوسطه استان است؛ افزود: تبلور روح آموزش در هنرستانها باید حرف اول را بزند و همواره تولید در مسیر آموزش هدف آموزش و پرورش از اجرای تبصره 75 است.

در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات هنرستانهای استان در راستای اجرای تبصره ۷۵و بویژه هنرستان کشاورزی ارومیه بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار