سرعت سقوط ماشین‌سازی بیشتر شد؛ خبری از آرامش در تبریز نیست

تهران (پانا) - وضع تیم ماشین‌سازی تبریز به شدت بحرانی‌تر از قبل شده است و این تیم لحظه به لحظه به اتفاقی تلخ در تاریخ فوتبال تبریز نزدیک‌تر می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۴۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سرعت سقوط ماشین‌سازی بیشتر شد؛ خبری از آرامش در تبریز نیست

ماشین‌سازی تبریز را باید عجیب‌ترین تیم لیگ برتر بیستم دانست، تیمی که محمدرضا زنوزی مالک آن به هر زبانی شده فریاد می‌زند دیگر قصد ادامه حضور در این باشگاه را ندارد و پس از عدم توافق با هیات فوتبال آذربایجان شرقی، دستور توقف فعالیت‌های این باشگاه را داد و در نهایت با پادرمیانی استاندار این استان، قانع شد تا پایان فصل مالکیت این تیم را بر عهده داشته باشد.

هر چند محمدرضا زنوزی، مالک متمول تراکتور تبریز قبول کرده تا پایان فصل بالای سر این تیم باشد و هزینه‌های ماشین‌سازی تبریز را پرداخت کند اما حقیقتی که کاملا واضح و آشکار شده، این است که در این باشگاه قدیمی فوتبال ایران خبری از آرامش نیست و وضعیت به شکلی پیش می‌رود که شاید هواداران ماشین‌سازی دل‌خوش به سقوط این تیم باشند. به عبارت واضح‌تر، بحران و سردگرمی که گریبان‌گیر سبزقباهای شهر تبریز شده، می‌تواند منجر به کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر و سقوط به دسته دوم شود؛ بحرانی که پیش از فصل آغاز شد و در نیم فصل با جدایی بازیکنان تاثیرگذار این تیم تکمیل شد و این روزها با تغییرات نیمکت به اوج خود رسیده است.

تغییرات نیمکت تمام نمی‌شود

ماشین‌سازی تبریز پس از اینکه فصل گذشته با هدایت هومن افاضلی توانست جشن بقا در لیگ برتر را بگیرد، در ابتدای فصل کار خود را با سرمربیگری وحید بیاتلو سرمربی سابق نود ارومیه آغاز کرد اما حضور بیاتلو در این تیم تقریبا 3 ماه طول کشید و این سرمربی 33ساله جای خود را به محمد سعید اخباری داد که 2 سال از او بزرگتر بود و پیش از این در هیچ تیمی سرمربیگری نکرده بود. وحید بیاتلو 15 شهریور به عنوان سرمربی جدید ماشین‌سازی انتخاب شد و 94 روز بعد یعنی 18 آذر جای خود را به محمد سعید اخباری داد.

در حالی که محمد سعید اخباری از 19 آذر کار خود را در این تیم آغاز کرده بود، چهارم اسفند از استعفا کرد تا عمر سرمربیگری او در این تیم 76 روز باشد و مهدی پاشازاده یکی از بازیکنان محبوب تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 جانشین او شد.

اما حضور پاشازاده هم نتوانست مشکلی را حل کند و شیب مدت حضور سرمربی در این تیم همچنان ادامه داشت. کاپیتان سابق استقلالی‌ها که 6 اسفند به نیمکت این تیم رسید، از وضع ماشین‌سازی خیلی زود ناامید شد و 25 اسفند از سمت خود استعفا کرد تا تنها 19 روز سرمربی این تیم باشد.

پس از مهدی پاشازاده، یکبار دیگر محمد سعید اخباری به ماشین‌سازی تبریز برگشت و 25 اسفند هدایت این تیم ته جدولی را بر عهده گرفت اما 27 اسفند پس از شکست مقابل استقلال دیگر در تمرین این تیم حاضر نشد تا این بار تنها 3 روز سرمربی این تیم باشد و ماشین‌سازی در انتظار معرفی سرمربی جدید باشد.

حالا در حالی که فقط 24 ساعت تا برگزاری دیدار هفته نوزدهم ماشین‌سازی تبریز مقابل گل گهر در سیرجان زمان باقی مانده است، پنجمین سرمربی ماشین‌سازی تبریز در این فصل معرفی شده و قرار است در این بازی مهم هدایت این تیم بر عهده کاظم محمودی باشد و احتمالا او نیز طی روزهای آینده جای خود را به فردی دیگر خواهد داد و حتی شاید عمر سرمربیگری او کوتاه‌تر از دوره دوم حضور محمد سعید اخباری باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار