کمک یک میلیارد ریالی خیر تهرانی برای ساخت مدرسه

تهران(پانا) - خیر نیک اندیش، عباسعلی باسمچی با حضور در اداره کل نوسازی مدارس شهر تهران و تعهد کمک 100 میلیون تومانی برای تکمیل ساخت مدرسه 8 کلاسه خیرساز طرح یاران در مرتضی گرد منطقه 19 به یاد مرحوم پدرشان علی اصغر باسمچی اقدام کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کمک یک میلیارد ریالی خیر تهرانی برای ساخت مدرسه

به گزارش کارشناسی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19تهران، خیر نیک اندیش عباسعلی باسمچی، با حضور در اداره کل نوسازی مدارس شهر تهران و تعهد کمک 100 میلیون تومانی برای تکمیل ساخت مدرسه 8 کلاسه خیرساز طرح یاران در مرتضی گرد منطقه 19 به یاد مرحوم پدرشان آقای علی اصغر باسمچی اقدام به این کار خیر کرد.

بنابر این گزارش، مدرسه 8 کلاسه الحاقی خیرساز ( یاران 12) برای ایجاد مدرسه متوسطه دوم نظری پسران در جنب مدرسه متوسطه اول شهادت در روستای مرتضی گرد در حال ساخت بوده و در مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، تهران نیز در آیین امضاء دفترچه تفاهم نامه، ضمن تجلیل از این حرکت ارزشمند خیران از بانیان این مدرسه خانم ها: ریحانی، قلندری، شجاعی و آقایان علیزاده، لاریجانی، میرخاتمی و همچنین باسمچی قدردانی و برای این عزیزان در سال جدید آرزوی سلامتی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار