توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان اصفهانی

اصفهان ( پانا) - همزمان با نوروز، هزار و ۵۰۰ نیازمند از کمک‌های اهدایی مرحله‌ دوم تبرکات مهدوی اوقاف شهرستان اصفهان بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۴۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان اصفهانی

به گزارش صدا و سیمای استان اصفهان، حجت الاسلام روح الله بیدرام رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان گفت: حدود ۵ میلیارد ریال از محل در آمد موقوفات و بقاع متبرکه طرح ویژه تبرکات مهدوی با مشارکت خیریه امام حسن مجتبی (ع) جرقویه، هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شرق اصفهان توزیع شد.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان افزود: تاکنون با اجرای طرح تبرکات مهدوی بیش از سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در این شهرستان توزیع شده است.
وی تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، توجه به محرومان و اقشار آسیب پذیر را از جمله برنامه‌های در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان دانست و افزود: ترویج فرهنگ صدقه به نیابت از اهل بیت علیهم السلام، ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت، تقویت بعد اجتماعی بقاع متبرکه، ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت و بسیج مردمی در خدمت به افراد کم برخوردار از جمله رویکرد‌های جدید در زمینه محرومیت زدایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار