عیدی دستگاه قضا به مردم بخش جازموریان جهت اجرای پروژه های عام المنفعه شهری

کرمان(پانا) - در راستای نظارت مدعی العموم بر حسن اجرای پروژه های عام المنفعه شهری در شهر زهکلوت، بازگشایی بلوار بانک کشاورزی در اراضی خصوصی با کسب رضایت مالکان با ورود و پیگیری مستمر دستگاه قضایی انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
عیدی دستگاه قضا به مردم بخش جازموریان جهت اجرای پروژه های عام المنفعه شهری

سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان در تشریح این خبر گفت: ضمن دعوت دستگاه قضایی از ملاکان عمده شهر زهکلوت و تشکیل و برگزاری جلسات متعدد با حضور ملاکان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، بخشدار، ریش سفیدان و روسای ادارات مرتبط، زمینه لازم برای تکمیل این پروژه شهری فراهم شد.

امید سرحدی نژاد بیان کرد: در نشست های انجام شده این استدلال مطرح شده که توسعه عمران شهری، احداث پارک، بوستان، خیابان، بلوار، زمین بازی، مجتمع های تفریحی و ورزشی و ارائه خدمات شهری توسط شهرداری نیازمند مشارکت و فداکاری ملاکان و خود مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست ها همچنین تاکید شد که اهداء زمین جهت احداث خیابان، بلوار و سایر اهداف فوق، باعث چندین برابر شدن ارزش مادی اراضی آنها و همچنین سبب تبدیل کاربری این اراضی به تجاری خواهد شد.

سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان ادامه داد: همانگونه که سابقا مالکان خصوصی ۵ باب مغازه را جهت توسعه شهری اهداء کرده بودند، در این حوزه نیز برای دومین بار شاهد فداکاری دیگری از سوی این مالکان جهت احداث و بازگشایی بلوار بانک کشاورزی بودیم.

سرحدی نژاد گفت: این دومین میانجیگری دستگاه قضا در حل مشکل شهرداری با مالکان خصوصی در بحث احداث و بازگشایی بلوار و خیابان، جهت توسعه معابر شهری زهکلوت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ان شاالله دستگاه قضا در پروژه های عام المنفعه و توسعه عمران و آبادانی شهر زهکلوت کماکان با قوت گام برخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار