پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت روز جمهوری اسلامی

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت روز جمهوری اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن پیام «مهین منافی» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله دوازدهم فروردین ماه سال 58 روز گرامیداشت رشادت ها و جانفشانی ها ی ملت غیور ایران در برابر ظلم و ستم شاهنشاهی و یادآور حماسه شکوهمند مردم انقلابی و روز تحقق آرمان های بلندشان در سایه اسلام عزیز و اندیشه های ناب بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی می باشد.

در این روز مقدس که برای نخستین بار با مشارکت حداکثری جامعه ایران نوع حکومت کشور توسط آحاد مردم انتخاب و مهر "آری" بر نظام جمهوری اسلامی زده شد عملا به سلطه ظالمانه مستکبران شرق و غرب و دست نشاندگان آنان، پایان داد و بدین گونه حاکمیت ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و علوی آغاز شد.

در واقع روز جمهوری اسلامی بیانگر بلوغ فکری و سیاسی و استقلال ملت آزاده‌ای است که برای دستیابی به آرمان های مقدس خود با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است و این امر است که عظمت و شوکت این روز حماسی را برای جهانیان به تصویر می کشد.

اینجانب ضمن تبریک مجدد سال 1400 به ملت شریف استان بالاخص جامعه بزرگ فرهنگیان که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال «تولید، پشنیبانی ها، مانع زدایی ها» نامگذاری شده است، روز جمهوری اسلامی را گرامی میدارم و مجد و عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار