نشست گروه مشاوران جوان مدیرکل با مدیران جوان و تحول گرادر آموزش و پرورش خراسان رضوی

پانا(مشهد)-گروه مشاورجوان مدیرکل طی نشست عیدانه در گرامیداشت هفته جوان ضمن معرفی تحولگراترین و جوانترین مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی اهم فعالیتهای مشاور جوان استان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست گروه مشاوران جوان مدیرکل با مدیران جوان و تحول گرادر آموزش و پرورش خراسان رضوی

گروه مشاورین جوان مدیر کل آموزش و پرورش استان سیدجوادقوامی نژادمدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد ر امدیر تحول گرا وعلی سعیدی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان راجوانترین مدیر معرفی کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار در این نشست که از شبکه شاد پخش شد، ضمن بیان لزوم تغییر و تحول به منظور نقش آفرینی و بروزرسانی درآموزش و پرورش گفت: آموزش وپرورش نقش یک راهبرداجتماعی راایفا می کند.

سید جوادقوامی نژادضمن اشاره به میانگین سن افراد منتخب در ناحیه چهار که به 40سال کاهش پیدا کرده است گفت: آنچه باعث موفقیت نیروهای جوان می شود، دریافت دانش ضمنی افراد با تجربه است که نیروهای جوان باید پس ازدریافت و استفاده از این تجارب،تجارب خود را نیز به آن بیفزایند وبه نسل بعد منتقل کنندچرا که تجربه فوق علم و پایه علم است.

وی افزود: انگیزه، انرژی، نگاه علمی، پیگیری، خودانگیختگی، تسلط به کار تیمی، توجه ویژه به فرصت ها در مقابل چالش هامواردی است که به صورت ویژه جهت ارزیابی و انتخاب افراد به آن پرداخته می شود.

در ادامه علی سعیدی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان به عنوان جوانترین مدیر آموزش و پرورش خراسان رضوی، در بیان راهکارهای موفقیت دربکارگیری نیروهای جوان گفت: لازمه قرارگرفتن در مسیر توسعه و پیشرفت، متعهد کردن افراد در پذیرش حس مسئولیت پذیری همراه با درونی کردن انگیزه هاست.

در پایان گروه مشاورجوان مدیرکل ضمن معرفی «طرح مشاور نوجوان محله»از انعقاد تفاهم نامه ای با این عنوان فی ما بین آموزش و پرورش خراسان رضوی و شهرداری مشهد خبرداد و از نیروهای خلاق و متعهد و علاقمند به فعالیت در زمینه امور جوانان استان دعوت به همکاری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار