تداوم روند صعودی آمار مبتلایان و بستری های کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان و بستری های کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تداوم روند صعودی آمار مبتلایان و بستری های کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۲۷۴ نفر در بیمارستان های معین کرونای استان بستری است گفت: از این تعداد ۷۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون۲۷ هزار و ۵۸۸ مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۷۴۱جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۵۲ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران(٤٢ درصد)، کهگیلویه(٤٤ درصد)، بهمئی(٥٤ درصد)، بویراحمد(٥٢ درصد)، چرام(٨٠ درصد) و دنا(٥٣ درصد) موارد مثبت هستند، همچنین از ۶۰۵ نمونه رپید تست گرفته شده ۱۰ درصد موارد مثبت و به ترتیب در کهگیلویه، لنده و چرام هستند.
یزدان پناه تاکید کرد: از مردم شریف استان تقاضا داریم که از بیرون رفتن در روز سیزده فروردین خودداری و با صبر و تحمل در این روزها، از رخداد اتفاق های ناگوار برای خانواده و جامعه جلوگیری کنند.
وی بیان کرد: سفر به طبیعت و روستاها و مراسمات جمعی منجر به انتقال و گسترش بیماری شده و افراد زیادی مبتلا خواهند شد که در طی هفته آینده تخت خالی بیمارستانی برای پذیرش بیماران وجود نخواهد داشت و مرگ و میر های دو رقمی در روز می تواند بوجود آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار