تماس تلفنی رؤسای ستاد مشترک ارتش آمریکا و روسیه

تهران (پانا) - طبق بازخوانی ارتش آمریکا از تماس تلفنی بین رؤسای ستاد مشترک روسیه و آمریکا، این دو رهبر نظامی درباره موضوعات مورد توجه متقابل به تبادل دیدگاه پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۷۴۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تماس تلفنی رؤسای ستاد مشترک ارتش آمریکا و روسیه

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری نووستی، این خبرگزاری و ارتش آمریکا روز چهارشنبه گزارش کردند، رؤسای ستاد مشترک ارتش روسیه و آمریکا یک تماس تلفنی برقرار کرده‌اند.

هیچ یک از طرفین جزئیات تماس بین ژنرال "مارک میلی"، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و ژنرال "والری گرازیموف"، رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه را ارائه نکرده است.

تماس‌های مشابه بین مقامات نظامی رده‌بالا در آمریکا و روسیه گاهی انجام می‌شود و از جمله اوایل امسال هم چنین تماسی بین مقامات دو کشور برقرار شد.

این تماس در حالی انجام می‌شود که اوکراین گفته بود روسیه در حال توسعه نیروهای مسلح خود در مرزها و تهدید امنیت این کشور است.

میلی روز چهارشنبه با همتای اوکراینی خود نیز صحبت کرد.

اوکراین و روسیه همدیگر را بابت افزایش خشونت در درگیری، که به گفته کی‌یف از ۲۰۱۴ تاکنون ۱۴ هزار نفر را به کام مرگ کشانده، مقصر می‌پندارند.

اوکراین، کشورهای غربی و ناتو، روسیه را به اعزام نیرو و سلاح‌های سنگین برای حمایت از جدایی‌طلبان متهم می‌کنند. مسکو مدعی است که صرفاً تأمین‌کننده حمایت سیاسی و بشردوستانه برای شورشیان است و روس‌هایی که در اوکراین می‌جنگند، خود داوطلب این کار شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار