دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خبر داد:

بستری ۱۶۶ بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خبر داد تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ چهارشنبه یازدهم فروردین ماه۱۴۰۰، ۱۶۶ نفر است.

کد مطلب: ۱۱۷۴۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۱۶۶ بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۱ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.
وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون ۸۹۴ نفر از هم استانی های خود را در اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌ایم.
وی گفت: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسیده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۷ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۳۲۹۹ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار