نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی:

بزرگترین مطالبه مردم امنیت است

اسلامشهر (پانا)- جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور،وزیر صمت ،استاندار تهران ،فرمانداران شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران در مجتمع تحقیقاتی عصر انقلاب احمد آباد مستوفی برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین مطالبه مردم امنیت است

در این برنامه حسین حق وردی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرستان‌های جنوب غرب استان توسط بعضی از مسئولان شناخته شده نیست و مردم خدماتی که جهت آنها ارائه می‌گردد را احساس نمی‌کنند.

او افزود: معضل آب به عنوان یک مورد مهم و ابر چالش ما در آینده است و این در حالی می‌باشد که بسیاری از آب‌های تصفیه شده ما در مناطق شهرستان‌های جنوب غرب استان هدر می‌رود.

حق‌وردی به معضل فرونشست دشت شهریار هم اشاره کرد که این فرونشست روزی یک میلیمتر است و در خاورمیانه موردی اول به شمار می‌آید.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تکلیف ما در کشور مشخص نیست که اگر کشوری صنعتی یا کشاورزی هستیم و نیاز هم به آب داریم، چرا در این زمینه کاستی و نواقص همراه ما است.

او به مسئله جمعیت اتباع خارجی در سطح شهرستان‌های جنوب غرب استان هم اشاره کرد و گفت: اتباع خارجی از سرانه مردم ما استفاده می‌کنند و در کنار این موضوع بزرگترین مطالبه مردم امنیت است که با توجه به جمعیت زیاد در این مناطق ما شاهد آسیب‌های اجتماعی در صورت عدم تأمین امنیت خواهیم بود.

خبرنگار دانش‌آموز : محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار