روایت فاطمه گودرزی از ابتلایش به کرونا

تهران (پانا) - فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان چهاردهمین قسمت از برنامه «نوروزترین نوروز» شبکه پنج سیما بود.

کد مطلب: ۱۱۷۴۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
روایت فاطمه گودرزی از ابتلایش به کرونا

به گزارش روابط عمومی برنامه «نوروزترین نوروز»، چهاردهمین قسمت از برنامه «نوروزترین نوروز» با میزبانی وحید رونقی و زینب پورابراهیم دوشنبه 9 فروردین ماه روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «نوروزترین نوروز» گفت: در خیلی از موارد که با مردم روبه‌رو می‌شوم و یا در فضای مجازی مردم نازنین ایران به من می‌گویند که چهره و صدای شما آرامش‌بخش است و اگر اینگونه است یک نعمت خدادادی است و از این بابت خدا را شاکرم که این نعمت را به من عطا کرده است.

او درباره کارهایش در تلویزیون بیان کرد: «رعنا» سریالی به کارگردانی آقای میرباقری بود که طرفداران زیادی در دوره خودش داشت و من در این سریال ایفای نقش کردم. سریال «آیینه» در چند فصل پخش شد که فصلی که من در «آیینه» بازی کردم را فریدون فرهودی کارگردانی کرد. سریال «آپارتمان» در دهه هفتاد به کارگردانی اضغر هاشمی ساخته شد که بیشتر از بازیگران سینمای ایران در آن سال‌ها استفاده کرد. در آن دوران بازیگران سینما کمتر با تلویزیون همکاری داشتند، اما به تیتراژ «آپارتمان» که نگاه می‌کنیم بیشتر بازیگران از سینما هستند.

گودرزی اظهار کرد: سریال‌های آن دوران به مسائل ساده زندگی اشاره داشت و قصه‌ها برگرفته از زندگی عامه مردم بود و اخلاص زیادی هم در این کارها وجود داشت، به همین دلیل بود که مورد قبول جامعه قرار می‌گرفت.

ابن بازیگر بیان کرد: من اصالتا لر هستم اما در تهران به دنیا آمدم و خیلی دوست داشتم که یک فیلم و یا سریال با گویش لری بازی کنم. فکر می‌کردم که شاید نتوانم به درستی ایفای نقش کنم اما در فیلم «ماه منیر» با اعتماد و کمکی که شهره لرستانی به من کرد توانستم به خوبی نقش یک زن لر را بازی کنم. شهر من بروجرد است و گویش ساده‌تری نسبت به خرم‌آباد دارد. در یک مینی سریال چهار قسمتی «به خاطر مونا» با لهجه آذری ایفای نقش کردم و «خانه‌ای روی تپه» که در آنجا با گویش گیلکی صحبت کردم. من سریال «خانه‌ای روی تپه» را خیلی دوست دارم چون با بچه‌ها سر و کار داشتیم و نقش اصلی یک نوجوان بود.

او ادامه داد: من عاشق زبان‌ها و گویش‌های بومی ایران هستم و علاقه‌مندم که یاد بگیرم، حرف بزنم و جلوی دوربین ایفای نقش کنم.

بازیگر فیلم «می‌خواهم زنده بمانم» گفت: نمی‌توانم بگویم که کدام فیلم یا سریال را از همه بیشتر دوست دارم اما در برخی از کارها همه چیز دست به دست هم می‌دهد تا یک فیلم و سریال مورد قبول مخاطبان واقع شود و تله فیلم «ماه منیر» جزو این دسته از فیلم‌ها بوده است. هر بار که از شبکه پنج پخش می‌شود، مردم به شدت اشتیاق دارند که دوباره ببینند. هم جذابیت‌های طنز داشت و در برخی از صحنه‌ها هم گریه‌دار بود.

او درباره سریال «شرم» گفت: در پروژه «شرم» من و چند تن از همکاران در زمان تولید کرونا گرفتیم و حدود یک ماه قرنطینه شدم، اما یک هفته خیلی سخت را گذراندم. همه مردم منتظر واکسن هستند برای نتیجه‌دهی باید طی چندماه کل کشور واکسینه شوند.

بازیگر سریال «ممنوعه» در بخشی از صحبت‌هایش گفت: من در گذشته چند فیلم کوتاه ساختم اما اکنون دوباره علاقه‌مند هستم که کارگردانی در سینما و تلویزیون را تجربه کنم. ترجیحم این است که فیلم سینمایی بسازم اما باید شرایط مهیا شود.

او درباره روند روزمره زندگی‌اش گفت: من والیبال بازی می‌کنم، باشگاه بدنسازی می‌روم و ورزش را به طور مداوم ادامه می‌دهم. از آشپزی کردن لذت می‌برم و دوست دارم. امیدوارم هر چه زودتر سیاست‌های کشور به گونه‌ای بشود که مردم از لحاظ اقتصادی اوضاع بهتری داشته باشند و سفره‌هایشان رنگین شود.

گودرزی درباره سریال «لحظه گرگ و میش» گفت: سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان که من هم در آن ایفای نقشی داشتم و با اقبال عمومی روبه‌رو شد و فکر می‌کنم که مردم خیلی این سریال را دوست داشتند و جزو سریال‌های خوب تلویزیون در سال‌های اخیر بوده است.

او در پایان گفت: پشت صحنه خوب باعث خوب شدن کار می‌شود و در «لحظه گرگ و میش» و «شرم» این اتفاق برای من به عنوان بازیگر رخ داده بود. اگر فکر کنم کاری ضعیف باشد سعی می‌کنم که آن را نبینم. من سریال «آپارتمان» و «دردسر والدین» را هم خیلی دوست داشتم. کارهایی را که من در آن ایفای نقش کردم مردم دوست داشتند یا شانس من بوده و یا اینکه درست انتخاب کردم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار