بازداشت برگزارکنندگان عروسی در کارون

کارون (پانا)- رئیس دادگستری شهرستان کارون گفت: شب گذشته در شهر کوت عبدالله مجلس عروسی در یکی از باغ ویلاهای این شهرستان برپا شد که وفق مقررات متصدیان باغ ویلا بازداشت شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۴۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت برگزارکنندگان عروسی در کارون

عبدالکریم مقدم رییس دادگستری شهرستان کارون با تاکید بر مصوبه ستاد کرونا شهرستان کارون مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و ختم گفت: شب گذشته در شهر کوت عبدالله مجلس عروسی در یکی از باغ ویلاهای شهرستان برپا شد که وفق مقررات متصدیان باغ ویلا بازداشت شدند.

او در ادامه تصریح کرد: این مجلس عروسی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و به استناد قانون بی‌درنگ توسط اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان تعطیل شد و عوامل برگزاری به جرم تهدید سلامت مردم راهی بازداشتگاه شدند تا در دستگاه قضایی به تخلفات آنها رسیدگی شود.

رییس دادگستری کارون با بیان اینکه دورهمی‌ ها مهمترین عامل شیوع بیماری کرونا است افزود: هرگونه غفلت در زمینه رعایت شیوه‌ نامه‌ های بهداشتی تبعات سنگین در پی دارد و از این رو دستگاه قضایی، و اداره اماکن نیروی انتظامی با صاحبان منازل، تالار و باغ ویلا هایی که مجالس عروسی، عزا و هر گونه مهمانی برپا می‌کنند بدون هیچ اغماض و گذشت برخورد قانونی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار