استاندار: پروژه های زیرساختی نیمه تمام آذربایجان غربی تا پایان دولت به اتمام می رسد

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جهش های قابل ملاحظه ای در شاخص های عقب مانده استان در طی دولت تدبیر و امید صورت گرفته که کم نظیر است گفت با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و اهتمام جدی دولت پروژه های زیرساختی از جمله بیمارستان، دریاچه ارومیه، تالار مرکزی و حمل و نقل تا پایان دولت به اتمام می رسد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار: پروژه های زیرساختی نیمه تمام آذربایجان غربی تا پایان دولت به اتمام می رسد

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در آئین آغاز عملیات ساماندهی محور خوی_ ایواوغلی ضمن تبریک ولادت منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، تحولات شکل گرفته در طی دولت تدبیر و امید در استان را بی نظیر دانست و افزود: دولت با وجود کاهش شدید درآمدهای نفتی که ناشی از تحریم های هشت ساله دشمن بوده توانسته در هر گوشه ای از کشور فعالیت های عمرانی را اجرا کند.

وی گفت: اگر چه مشکلات معیشتی مردم موجب شده تا دستاوردهای دولت به خوبی برای مردم قابل لمس نباشد اما باید آنچه را که دولت با وجود همه مشکلات داخلی و منطقه ای به ثمر رسانده به مردم بازگو کرد تا مردم با حجم پروژه ها و تحولات رخ داده آشنا شوند.

استاندار آذربایجان غربی کلنگ زنی گاز رسانی به ۳۸ روستای شهرستان خوی با ۱۱۵ میلیارد تومان و ساماندهی محور خوی_ ایواوغلی با ۳۶ میلیارد تومان را در راستای توسعه متواران، تکمیل کریدور غرب کشور، گاز رسانی روستایی و تامین زیرساخت های روستایی دانست و افزود: آسفالت ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و احداث ۲۴۰ کیلومتر انواع راه بخشی از تلاش دولت برای بهبود شاخص حمل و نقل در این استان بشمار می رود.

شهریاری در ادامه به ضرورت همگرایی، همدلی و همکاری همه ارکان برای تحقق شعار سال در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۹۰ واحد تولیدی راکد احیا شد و امسال نیز برای ۱۰۰ واحد برنامه ریزی شده است.

وی رفع دغدغه های معیشتی مردم را اولویت اساسی دولت دانست و گفت: دولت با وجود تامین ارز کالاهای اساسی و نیز مقابله با فشارهای روانی داخلی که سعی در ناامید ساختن مردم دارند همه تلاش خود را بکار بسته تا مردم در تامین کالاهای اساسی دچار سختی نشوند.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری همه باید تلاش کنند تا مشارکت حداکثری صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار