برگزاری جشنواره ملی پانتومیم در زنجان

زنجان (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان کنگره شهدا را یکی از بزرگترین برنامه‌های استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم هنرمندان هم همکاری بیشتری در برگزاری این کنگره داشته باشند، همانطور که تاکنون برنامه‌های فاخر بسیاری را اجرایی کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۷۳۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره ملی پانتومیم در زنجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، محمدربیع احمدخانی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجانباهمکاری انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان در راستای تقویت نمایش نامه نویسی و ترویج فرهنگ ایرانی ، اسلامی و شناسایی و رشد استعداد ها در این حوزه نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی را برگزار کرد.

وی تصریح کرد: این جشنواره با هدف ارتقای متون نمایش نامه نویسی و ارتقای سطح کیفی آثار در این بخش برگزار شد که خوشبختانه استقبال از آن مطلوب بود.

احمدخانی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره گام مهمی در راستای بهتر برگزار کردن جشنواره های بعدی است، گفت: امیدواریم دومین جشنواره به صورت گسترده و تکمیل تر برگزار شود و نواقصات موجود در این باره رفع شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه با هماهنگی صورت گرفته نخستین جشنواره تئاتر خیابانی و صحنه‌ای نیز برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره با عنوان غواصان دریادل برگزار می‌شود.

وی همچنین از پیشنهاد برگزاری جشنواره ملی پانتومیم خبر داد و گفت: این جشنواره نیز گام مهمی در معرفی زنجان و همچنین ارتقای سطح کیفی تئاتر استان خواهد بود.

احمدخانی با ابراز امیدواری از همکاری هنرمندان در برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز نیز گفت: جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز در زنجان به مناسبت پاسداشت کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان برگزار می شود.

احمدخانی به فراخوان بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره کرد و و با بیان اینکه این فراخوان شامل پنج بخش "مجازی، ادبی، هنری، پژوهشی و ویژه است افزود: در بخش ویژه از فعالان عرصه نماز و همچنین آثار ارایه شده در زمینه جلوه های نماز در دوران دفاع مقدس (رزمندگان، ایثارگران و شهدا) به مناسبت گرامیداشت کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، تجلیل خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان کنگره شهدا را یکی از بزرگترین برنامه‌های استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم هنرمندان هم همکاری بیشتری در برگزاری این کنگره داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار