دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:

بستری 99 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان؛ روز بدون فوتی

بوشهر(پانا)_ دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ ‌جمعه ششم فروردین ماه1400، 99 نفر است.

کد مطلب: ۱۱۷۳۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بستری 99 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان؛ روز بدون فوتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 33 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 8 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.
وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: 12 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 4 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 21 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 11 نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.
وی با اشاره به جانباختن 912 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون به علت ابتلا به این ویروس تصریح کرد: از مجموع موارد فوت‌شده، 891 مورد به‌طور قطعی و 21 نفر نیز مشکوک به ابتلا به این بیماری بوده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 22310 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
کشمیری بیان کرد: با شروع موج چهارم کرونا در کشور و همچنین افزایش مبتلایان در استان باید منتظر وضعیت قرمز و خطر در استان بوشهر باشیم.
وی گفت: از آحاد مرم شریف استان بوشهر خواهشمندم برای حفظ سلامت خود و یاری به مدافعان سلامت تا پایان تعطیلات نوروزی در خانه بمانید و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار