ابهام در آینده بازیکن اخراجی استقلال؛ آزمون بزرگ برای فرهاد مجیدی در راه است

تهران (پانا) - مدافع استقلال که با دستور فرهاد مجیدی اجازه حضور در تمرین این تیم را ندارد، فعلا از این تیم بصورت رسمی جدا نشده است.

کد مطلب: ۱۱۷۳۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ابهام در آینده بازیکن اخراجی استقلال؛ آزمون بزرگ برای فرهاد مجیدی در راه است

باشگاه استقلال لیست آسیایی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و در این لیست نام محمد دانشگر وجود دارد اما نکته مهم اینجاست که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده باشگاه‌ها تا 13 فروردین می‌توانند لیست تیم را تغییر دهند.

در حالی که 13 روز از اخراج محمد دانشگر از تیم استقلال توسط فرهاد مجیدی به علت درگیری این بازیکن با بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال، گذشته است، این بازیکن تا پایان نقل و انتقالات از استقلال جدا نشد تا زمزمه احتمال بازگشت او به استقلال تقویت شود، اما همچنان اجازه حضور در تمرین تیم را ندارد.

از اطراف استقلال شنیده می‌شود که فرهاد مجیدی تقریبا به بخشش محمد دانشگر رضایت داده اما شرط گذاشته که این بازیکن باید از بهزاد غلامپور عذرخواهی کند و البته بازگشت او با تایید غلامپور همراه باشد؛ موضوعی که فعلا از سوی مربی گلرهای استقلال قبول نشده است اما با روندی که قابل پیش‌بینی است به زودی شاهد بازگشت محمد دانشگر به استقلال خواهیم بود؛ موضوعی که می‌تواند برای فرهاد مجیدی در آینده دردسرساز شده و بی‌نظمی و بی‌احترامی را در این تیم رواج دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار