حقیقت داستان تعرض به دو کودک در گنبد

گلستان(پانا)-در پی انتشار خبری مبنی بر تعرض به دو کودک در یکی از روستا‌های گنبدکاووس، دادستانی و نیروی انتظامی توضیحاتی در این زمینه ارائه دادند.

کد مطلب: ۱۱۷۳۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
حقیقت داستان تعرض به دو کودک در گنبد

خلیلی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس گفت: به دنبال انتشار خبری مبنی بر تعرض به دو کودک گنبدی و شکایت خانواده ها پرونده ای در این زمینه تشکیل شد.
خلیلی افزود: به گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنان تعرض کرده است.متهم به دادستانی احضار و پس از اخذ اظهارات، اتهام آدم ربایی به او تفهیم و با صدور قرار بازداشت موقت، فعلا روانه زندان شد.
دادستان خلیلی گفت: برای بررسی موضوع تجاوز هم، این دو کودک که ۷ و ۸ ساله هستند به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی، موضوع تجاوز را رد کرد
دادستان خلیلی اظهار نظر و ارائه جزئیات بیشتر در این باره را به تکمیل تحقیقات موکول کرد و به مردم اطمینان داد: تعرض به کودکان و آدم ربایی از جرایمی است که دادستانی با حساسیت آن را دنبال می‌کند و برای مجرمان اشد مجازات را در نظر خواهد گرفت.
سرهنگ علیرضا نصیری رضی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان هم در این رابطه گفت: عصر روز یکشنبه به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع درگیری در یکی از روستا‌های گنبدکاووس، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.
با حضور پلیس مشخص شد که چند نفر با شکستن شیشه یک اتاقک نگهبانی فردی حدودا ۵۵ ساله را مورد ضرب و شتم قرار داده اند که ماموران افراد را به آرامش دعوت کرده و به درگیری پایان دادند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان افزود: با پیگیری‌های پلیس مشخص شد علت ضرب و شتم این فرد، اتهام وی به آزار و اذیت دو دختر بچه بوده است.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم ۵۵ ساله و معرفی وی به مراجع قضائی، گفت: متاسفانه پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، عده‌ای فرصت طلب با دامن زدن به این موضوع، با مطرح کردن مسائل قومی و قبیله‌ای کذب، قصد برهم زدن آرامش منطقه را داشتند که با حضور بموقع پلیس و ورود قاطعانه دستگاه قضایی موضوع پایان یافت.
او با اشاره به وحدت مثال زدنی اقوام در استان گلستان، تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم به شایعات مطرح شده توجه نکنند و بر این نکته دقت داشته باشند که مبنای برخورد پلیس و دستگاه قضایی با متخلفان و مجرمان فقط قانون است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار