فرماندار کارون اعلام کرد:

اعمال محدودیت تردد خودروهای شخصی در محور کارون_آبادان

کارون (پانا) - فرماندار کارون از کنترل مبادی ورود و خروجی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد و گفت محور کارون _آبادان برای تردد خودروهای شخصی بسته است.

کد مطلب: ۱۱۷۳۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت تردد خودروهای شخصی در محور کارون_آبادان

معصومه خنفری فرماندار کارون در گفت و گو با پانا ضمن تبریک سال نو گفت: از شهروندان عزیز شهرستان های همجوار و دیگر شهرستانها تقاضا می شود از هرگونه سفر به کارون در ایام نوروز خودداری کنند.

خنفری در ادامه بیان کرد: با توجه به دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و نیز به دلیل وضعیت قرمز شهرستان کارون، راه های تردد به این شهرستان در محل ورودی شهر کوت عبدالله از سمت محور شهرستان آبادان در ایام نوروز ممنوع است. بنابراین تردد برای کلیه خودروهای غیر بومی همچنان بسته است و تاکید می شود از تردد در این محور مواصلاتی تا پایان ایام نوروز خودداری شود.

او‌ ضمن تاکید بر اهمیت رعایت محدودیت های کرونایی به منظور قطع زنجیره کرونا و خروج این شهرستان از وضعیت قرمز تصریح کرد: خودروها با پلاک بومی اهواز اجازه خروج از شهرستان کارون و خودروهای غیر بومی اجازه ورود به این شهرستان از محور کارون-آبادان را ندارند در غیر اینصورت متخلفان مبلغ ۵۰۰ تا یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

او در پایان گفت: نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه های مسئول از جمله راهور، راهداری و شهرداری کوت عبدالله در محل ورودی شهرستان در مسیر کارون- آبادان مستقر و به منظور اعمال محدودیت ها و کنترل ورود و خروج اقدام خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار