تو نیکی میکن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز

گلستان(پانا)-حمایت دانش آموزان دبیرستان دخترانه غیر دولتی ایثار گرگان برای تهیه اقلام غذایی و بهداشتی مورد نیاز تعدادی از خانواده های گلستانی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

کد مطلب: ۱۱۷۲۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تو نیکی میکن و در دجله انداز  که ایزد در بیابانت دهد باز

به مناسبت فرارسیدن سال جدید، باکمک دانش آموزان دبیرستانی مبلغ قابل توجهی جمع شد و با همراهی و همکاری کادر مدرسه و انجمن اولیا و مربیان این اقلام معیشتی خریداری، بسته بندی و آماده توزیع شد.
مدیر دبیرستان ضمن خوشامد گویی و درود بر عزیزان گفت:طی چند روز گذشته با اطلاع رسانی های مکرر به دانش آموزان و همکاران مبلغ قابل توجه و مقداری خواروبار برای کمک به نیازمندان جمع شد.
صبح امروز لوازم خریداری شده با همکاری چند نفر از دانش آموزان و کادر اجرایی مدرسه بسته بندی شد.
وی ادامه داد:انجام این کار خیر با همفکری انجمن اولیا و مربیان صورت گرفت و هدف ، کمک به تعدادی از این افراد کم توان اقتصادی در استان بود و امیدواریم با اطلاع رسانی گسترده انجام این اعمال خیر گسترش پیدا کند و نیکوکاری را به دانش آموزانمان آموزش دهیم.
این بسته های معیشتی به افراد بی بضاعت و دانش آموزان محروم سطح شهر داده میشود.
وی افزود:در مجموع حدود ۲۰ بسته حمایتی تهیه شد که شامل: برنج_ روغن سرخ کردنی_ بسته چای ماکارونی رب گوجه فرنگی_ بسته دستمال دوقلو_ مایع ظرف شویی_ بسته پودر لباس شویی_ سویا _ مسواکخمیر دندان صابون_ بسته شکر بود.
مدیر دبیرستان دخترانه ایثار ،غیاثوند در پایان با آرزوی توفیق و تندرستی برای همه ملت ایران از عزیزانی که در این امر خیر شرکت کردند تشکر کرد و همچنین قدردانی ویژه ای از یکی از اعضای انجمن به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار