مدیرکل آموزش و پرورش استان:

شناسایی، دسترسی و جذب سوادآموزان فرآیندی پیچیده، حساس و دشوار است

زنجان ( پانا )- جلسه ی جلسه‌ی ستاد امتحانات و گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان در سالن شهید تجلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی، دسترسی و جذب سوادآموزان فرآیندی پیچیده، حساس و دشوار است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، در این نشست حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید باستانی، فرآیند سواد آموزی را همراه با ریزه کاری ها و حساسیت های خاص معرفی کرد و گفت: شناسایی، دسترسی و جذب سوادآموزان به عنوان جامعه هدف معاونت سواد آموزی؛ فرآیندی پیچیده، حساس و دشوار است و شاید سواد آموزی از معدود نهادها و ارگان هایی است که در ارائه خدمت به ذی نفعان از خود جامعه هدف اش مصر تر و پیگیرتر است و ما به عنوان ارائه دهندگان خدمت همیشه به دنبال دریافت کنندگان این خدمت می رویم.

وی عملکرد معاونت سواد آموزی را مطلوب ارزیابی نموده از پیگیری های صورت گرفته در این حوزه تقدیر و تشکر نمود و یادآور شد نباید این روند رو به رشد متوقف شود بلکه باید این روند با جدیت و شدت بیشتری پیگیری گردد. وی در این راستا خواستار استفاده توام با برنامه از شرکای سواد آموزی و همچنین استفاده از خدمات و توان راهبران آموزشی ، مدیران مدارس و معلمان علاقه مند به همکاری با سوادآموزی شد.

مهدی حسن لو سرپرست معاونت سواد آموزی استان با ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در راستای نصوبات جلسات قبل؛ به تبیین روند برگزاری سنجش تحصیلی در حوزه سواد آموزی و آسیب شناسی آن پرداخت.وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته برای زیست بوم جدید متاثر از شرایط انتشار کوید 19 عقب ماندگی ها در برخی حوزه های سواد آموزی جبران شود.

در ادامه سهیلا حیدری رئیس اداره سوادآموزی به ارائه گزارش در خصوص جذب و نگهداشت سواد آموزان و همچنین طرح های اجرا شده توسط سوادآموزی در سال 99 از جمله طرح سواد برای زندگی، حلقه های کتابخوانی، طرح ندامتگاه (آموزش برای زندانیان کم سواد و بی سواد) طرح نماز کلید بهشت خواند با خانواده و ... پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار