دستور ویژه رهبر انقلاب برای رسیدگی به شهر زلزله زده سی سخت

سردار سلامی در جمع مردم سی سخت: من سفیر رهبرم؛ آمده‌ام تا پیغام همدلی و ابراز محبت ایشان را به شما ابلاغ کنم

یاسوج (پانا) - فرمانده کل سپاه پاسداران در بازدید از مناطق زلزله زده شهر سی سخت از دستور وِیژه رهبری برای رسیدگی به این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دستور ویژه رهبر انقلاب برای رسیدگی به شهر زلزله زده سی سخت

سرلشکر پاسدار حسین سلامی با اشاره به اهدف سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می‌کنیم از مشکلات مردم زلزله زده سی سخت گره گشایی و شرایط زندگی با کمک سپاه و بسیج برای مردم آسان شود.
فرمانده کل سپاه اظهار کرد: با انجام یک سلسله کمک‌هایی که می‌تواند تا حدودی شرایط زندگی را برای مردمی که تحت تاثیر زلزله قرار گرفته اند آسان‌تر کند در کنار مردم هستیم.

سردار سلامی با بیان اینکه ارائه امکانات به مردم زلزله زده یک وظیفه همگانی است، افزود: همه چیز ما برای مردم است و ما برای این مردم با همه توان تلاش می کنیم.

وی گفت: من سفیر رهبرم؛ آمده ام تا پیغام همدلی و ابراز محبت ایشان را به شما ابلاغ کنم؛ تا آخر در کنارتان خواهیم بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه به زودی ۳۰۰ کانکس توسط سپاه پاسداران وارد منطقه می‌شود افزود: به فضل الهی تلاش می‌کنیم که از نزدیک مشکلات را ببینیم و به زودی یک سلسله کمک‌هایی که می‌تواند تا حدودی گره گشای برخی از مشکلات باشد به این منطقه گسیل بداریم و دوستان ما در سپاه استان و برداران بسیجی ما بتوانند این کمک‌ها را جاری کنند و تا حدودی بار از دوش مردم برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار