رییس سازمان دانش آموزی استان همدان در پیامی نوروز ۱۴۰۰ را تبریک گفت

همدان (پانا) -رضا میرزایی، رییس سازمان دانش آموزی استان همدان در پیامی فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ خورشیدی را تبریک گفت. وی با تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به بازمهندسی سازمان دانش آموزی کشور، سالی پربار را برای دانش آموزان و فرهنگیان استان آرزو کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رییس سازمان دانش آموزی استان همدان  در پیامی نوروز ۱۴۰۰ را تبریک گفت

متن پیام بدین شرح است:

دانش آموزان عزیز، همکاران گرامی و فرهنگیان گرانقدر و خستگی ‎ ناپذیر در سراسر استان

فرارسیدن سال 1400 خورشیدی و نوروز پرشکوه باستانی را که سده‌های طولانیست با فرارسیدن بهار و شکفتن دوباره برگ و بوستان همراه است، به یکایک شما عزیزان و خانواده‌های گرامیتان تبریک می‌گویم.

بار دیگر از راه رسیدن بهار، با هزار نوید و ندا، ما را بر آن داشته تا به رسم دیرین زیست بشری، تفکر و تعقل را برای بهره‌مندی از آنچه خداوند یکتا بر ما عرضه می‌دارد، سرمشق و سرلوحه خود قرار دهیم.

سازمان دانش آموزی در آستانه سالی تازه قرار دارد. به فضل الهی و به برکت دستان پرتوان همه شما سال 99 را با کوله ‎ باری تازه از تجربه و انباشت دانش پشت سر گذاشته‌ایم. در سالی که گذشت بار دیگر با عزم و اراده همگانی به موفقیت های مهمی دست یافتیم و در سال جدید در سایه سند تحول بنیادین و پیروی از منویات رهبری جلیل القدر انقلاب و با برنامه ریزی و کار گروهی بر اساس بازمهندسی فعالیت های سازمان دانش آموزی روزهای درخشان تری در انتظار ماست.

اینجانب فرا رسیدن سال نو که نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده است، را به همه معلمان ارجمند، دانش آموزان گرامی و همه زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت تبریک و شادباش عرض می کنم.

در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار