انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه ای اردبیل

اردبیل(پانا) - در راستای آموزش به دانش آموزان و تبیین فرهنگ صرفه جویی در جامعه تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه ای اردبیل منعقد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه ای اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اجرای طرح‌های آموزشی برای صرفه جویی در مصرف آب را مهم دانست و گفت: با توجه به اهمیت صرفه جویی در مصرف آب باید با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

او با بیان اینکه میزان مشارکت دانش‌آموزان در چنین طرح‌هایی بسیار بالا است، تصریح کرد: اجرای چنین طرح‌هایی همچون طرح داناب علاوه ‌بر انتقال مفاهیمی در خصوص صرفه جویی در مصرف آب می تواند برای ترویج و فرهنگ ‌سازی این مهم که همسو با سند تحول بنیادین است، برای سایر اقشار جامعه نیز موثر باشد.

عباس جنگی مرنی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز مجموعه آموزش و پرورش را بهترین مکان برای اجرای چنین طرح‌هایی دانست و یادآور شد: در طرح داناب با توجه به مشکلات آب در مناطق مختلف استان اردبیل دانش آموزان به عنوان ناجیان آب برنامه‌های ویژه ‌ای در زمینه آگاه‌سازی و اطلاع‌ رسانی در مورد بحران آب برگزار می‌کنند.

او با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب (داناب) در جهت جبران و جلوگیری از کم آبی، گفت: با توجه به اهمیت حفظ منابع آبی در زندگی انسان و تداوم حیات باید فرهنگ و نحوه نگرش به منابع طبیعی و آبی تغییر یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار