کسب رتبه برتر کشوری در پروژه مهر 400-1399

کرمانشاه(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کرمانشاه از موفقیت آموزش و پرورش استان در کسب رتبه برتر کشوری پروژه مهر 400-1399 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر کشوری در پروژه مهر 400-1399

محمدرضا بسامی با اعلام این خبر گفت: در پرتو مدیریت و راهبری ارزشمند همکاران فرهنگی و مدیران توانمند استان و با وجود شرایط بحرانی کرونا و سایر تنگناهای خاص، بر اساس بررسی و ارزیابی وزارت متبوع، ستاد پروژه مهر استان کرمانشاه در سال تحصیلی 400-1399 موفق به کسب رتبه برتر شد.

بسامی معاون آموزش متوسطه استان، ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگیان استان افزود: این موفقیت حاصل برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم جلسات شورای پروژه مهر، عملکرد مناسب کارگروه‌ها، پیگیری مستمر اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها، هماهنگی و انسجام در انجام فعالیت‌ها و تعامل مناسب با 24 استان و مستند‌سازی دقیق تمامی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده است.

رییس شورای پروژه مهر استان اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت شورای آموزش و پرورش استان، همراهی و همکاری مدیران کل سایر ادارات و سازمان‌ها با برنامه‌های آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت اولیا و دانش‌آموزان را از عوامل برون سازمانی در کسب این موفقیت ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار