معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش جهرم:

امتحان نهایی را به خاطر کنکور رها نکنید

جهرم (پانا) - به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش جهرم بعضی از دانش‌آموزان به اشتباه امتحان نهایی را رها کرده اند و فقط به کنکور فکر می‌کنند در حالی که دانش آموزانی هستند که رتبه های تک رقمی در کنکور بدست آورده اند و رتبه برتر را در امتحان نهایی داشته اند.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
امتحان نهایی را به خاطر کنکور رها نکنید

محمد حسین آگاه، در مراسم تقدیر از ۶۷ نفر از دانش آموزانی که در کنکور سراسری و فنی و همچنین امتحانات نهایی رتبه برتر را به دست آوردند، گفت: این مراسم قرار بود زودتر برگزار شود اما با توجه به بیماری کرونا نتوانستیم این مراسم را برگزار کنیم. بعد از کنکور سراسری از طریق مدارس رتبه‌های زیر ۳ هزار کشوری و همچنین رتبه‌های زیر هزار فنی حرفه‌ای را شناسایی کردیم.

او ادامه داد: افراد زیادی بودند که شایسته تقدیر بودند؛ امروز دانش‌آموزانی که در این جشن حضور دارند، مزد زحمات چندین ساله خود را می گیرند.
آگاه ادامه داد: زمانی که بررسی می کنیم متوجه می شویم که مغایرتی میان کنکور سراسری و امتحان نهایی وجود ندارد. متاسفانه بعضی به اشتباه امتحان نهایی را رها کرده‌اند. در حال حاضر دانش آموزانی در جمع ما قرار دارند که رتبه‌های تک رقمی در کنکور بدست آورده‌اند و همچنین رتبه برتر را در امتحان نهایی داشته اند.

او کفت: برای مثال دانش‌آموزی رتبه 8 منطقه را بدست آورده‌ و در امتحان نهایی معدل 19/63 را کسب کرده‌ است. دانش آموز دختری که نفر برتر دختران در رشته ریاضی است با معدل امتحان نهایی 19/45، دانشگاه فرهنگیان قبول شده است و یکی دیگر از دانش‌آموزان که معدل 19/68 را در امتحان نهایی کسب کرده، رتبه 47 کنکور را به دست آورده است.

او در پایان از دانش‌آموزان خواست تا با توجه به نقش معدل امتحانات نهایی در کنکور نسبت به این امتحانات نیز دقت داشته باشند و برای موفقیت در امتحانات نهایی نیز تلاش کنند.

خبرنگار دانش آموز: مه نیا کارگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار