مدیر دانش آموزی استان خبر داد:

از دانش آموزان برگزیده جشنواره جوان خوارزمی و مدال آوران المپیادهای علمی استان کردستان تجلیل شد

سنندج(پانا) - به مناسبت بعثت حضرت رسول اکرم(ص) و ایام مبارک شعبانیه و با حضور وزیر آموزش و پرورش از دانش آموزان برگزیده جشنواره جوان خوارزمی و مدال آوران المپیادهای علمی استان کردستان تجلیل شد .

کد مطلب: ۱۱۷۱۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
از دانش آموزان برگزیده جشنواره جوان خوارزمی و مدال آوران المپیادهای علمی استان کردستان تجلیل شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان ، صبح امروز آئین تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی و جشنواره جوان خوارزمی باحضور وزیر آموزش و پرورش و در فضای مجازی در سراسر کشور برگزار و مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از 5 دانش آموز برگزیده استان تجلیل کرد.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با تبریک بعثت پیامبر و اعیاد شعبانیه، خطاب به دانش آموزان، گفت: درخشش شما عزیزان در المپیاد های علمی و جشنواره جوان خوارزمی، اول مرحله موفقیت شماست و نباید بدان اکتفا کرد بلکه باید گام های بلندتری بردارید.

وی با بیان اینکه دانش آموز دریا اسدی از منطقه موچش با شایستگی مدال طلا المپیاد علمی جغرافیا را ازآن خود کرد؛ خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت ارزشمند آن هم در روستای کوله ساره موچش از دور افتاده ترین و محروم ترین مناطق یک افتخار بسیار بزرگ است .

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه استان کردستان ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در عرصه های علمی دارد؛ گفت: سال گذشته کردستان با کسب 13 رتبه برگزیده رتبه اول کشور در المپیاد نانو را به دست آورد.

قربانی لطف الهی، تلاش و پشتکار دانش آموزان افتخارآفرین، همراهی و حمایت خانواده ها، تلاش و راهنمایی معلمان، مدیران مدارس و مدیران آموزش و پرورش را از عوامل موفقیت این دانش آموزان عنوان و ابراز امیدواری کرد که این عزیزان بتوانند با طی مدارج علمی افتخارات بزرگتری برای ایران اسلامی به دست آورند.

لازم به ذکر است دریا اسدی دانش آموز منطقه موچش رتبه اول المپیاد علمی جغرافیا، راغب فروتن نسب رتبه دوم سلول های بنیادین از ناحیه دو سنندج، کیان نادری رتبه سوم رشته علوم زمین از شهرستان کامیاران، سیروان امیری رتبه سوم سلول های بنیادین از شهرستان دهگلان و موژان پهلوانی رتبه سوم جشنواره جوان خوارزمی از ناحیه یک سنندج را به دست آوردند و در این مراسم با حضور مدیرکل با اهدای تندیس و لوح سپاس از آنان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار