غایب‌های استقلال برای دیدار مقابل ماشین‌سازی؛ 3 بازیکن به تبریز نمی‌روند

تهران (پانا) - استقلال برای دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر 3 بازیکن خود را همراه نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۷۱۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
غایب‌های استقلال برای دیدار مقابل ماشین‌سازی؛ 3 بازیکن به تبریز نمی‌روند

استقلال تهران که با دو برد متوالی از زمان بازگشت فرهاد مجیدی روحیه تازه‌ای گرفته و از بحران دور شده است، در هفته هجدهم لیگ برتر برای حفظ رده سوم و حضور در کورس قهرمانی باید به مصاف تیم ته جدولی ماشین‌سازی تبریز برود.

فرهاد مجیدی برای این بازی تیمش را در حالی راهی تبریز خواهد کرد که سه بازیکن استقلال به دلایل مختلف تیمشان را در بازی هفته هجدهم همراهی نخواهند کرد.

داریوش شجاعیان بازیکن مصدومی است که فعلا شرایط تمرین تیمی را پیدا نکرده است و همچنان استقلال باید بدون او وارد زمین شود. علاوه بر داریوش شجاعیان که مصدوم است، محمد دانشگر دیگر غایب استقلال خواهد بود که به دلایل انضباطی از این تیم کنار گذاشته شده و گفته می‌شود فرهاد مجیدی هیچ نوع پادرمیانی برای بخشش او را قبول نکرده و باید این بازیکن را از استقلال جدا شده دانست.

اما به غیر از داریوش شجاعیان و محمد دانشگر، استقلال یک غایب عجیب دیگر هم دارد. در حالی که رقابت‌های لیگ برتر در جریان است و فصل تعطیلات از راه نرسیده، مدیران باشگاه استقلال به شیخ دیاباته مرخصی داده‌اند و این بازیکن راهی فرانسه شده تا به دیدار خانواده برود و بدین ترتیب دیدار با ماشین‌سازی را از خانه تماشا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار