دیدار معاون وزیر با فرهنگی خیّر اندیمشکی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی امروز شنبه 23 اسفند99 با فرهنگی خیّر اندیمشکی در دفتر کار خود دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون وزیر با فرهنگی خیّر اندیمشکی

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، شهریار فولادوند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در دیدار با حسین اسدی فرهنگی خیّر اندیمشکی با اشاره به نگاه عالمانه و خیرخواهانه ی این خیّر اندیمشکی گفت: از آنجایی که این اقدام خداپسندانه با گذشت از تمام داشته های فرد بوده از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود : این سازمان در راستای تحقق ماموریت های خود در امر مشارکت برای استمرار جریان کمک هایی که آغاز شده، آماده همکاری است و در این خصوص از وجود این خیّرین دلسوز بهره مند خواهد شد.

حسین اسدی، راهبر آموزشی آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک نیز در این دیدار گفت: در پاییز سال جاری از محل ارثیه پدری صدها دستگاه تبلت و گوشی خریداری نموده و به دانش آموزان مناطق محروم اهدا نموده و پیگیری ساخت دو باب مدرسه نیز در مناطق الوار گرمسیری اندیمشک و سردشت ذزفول است و مشتاقانه مسیری را که شروع کرده ادامه خواهد داد.

گفتنی است رسول پاپایی مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری نیز در این دیدار حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار