خیر قائم‌شهری نخستین وقف برای زوج‌های نابارور در مازندران را ثبت کرد

ساری (پانا) - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اعلام کرد که عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی و مغازه برای  کمک هزینه درمانی زوج‌های نابارور در روستای خطیرکلا قائمشهر وقف شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۰۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
خیر قائم‌شهری نخستین وقف برای زوج‌های نابارور در مازندران را ثبت کرد

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور در جمع خبرنگاران از ثبت یک وقف جدید در شهرستان قائمشهر خبر داد و اظهار کرد: واقف خیراندیش حاج امام علی براری عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی و مغازه خود را در روستای خطیرکلا وقف کرد.

وی مساحت این موقوفه را 369 مترمربع اعلام کرد و افزود: ارزش این وقف جدید 15میلیارد ریال است که یکی از وقف های شاخص شهرستان در ساری جاری به شمار می رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: واقف خیراندیش این ساختمان و مغازه را با نیت کمک هزینه درمانی زوج های نابارور، مراسمات ملی و مذهبی، کمک به فقرا و طلاب نیازمند وقف کرده است.

حیدری عنوان کرد: وقف برای کمک هزینه درمانی زوج های نابارور یکی از نیات جدید به شمار می‌رود که برای نخستین بار در مازندران به وقوع پیوسته است.

وی ضمن قدردانی از این واقف خیراندیش، توجه به وقف متناسب با نیازهای روز جامعه را اقدامی بزرگ در پیشبرد اهداف متعالی جامعه اسلامی و رفع مشکلات در زمینه های مختلف دانست.
گفتنی است، طی سال جاری حدود 100 وقف جدید در مازندران ثبت شده که دارای نیت‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، آموزشی و درمانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار